Usługi oferowanie przez naszą wszechstronną drukarnię cyfrową pozwalają stworzyć kreatywne projekty i produkty reklamowe, odznaczające się najwyższą jakością, dzięki którym zostaniesz dostrzeżony przez potencjalnych klientów. Wykonywane w nowoczesnym parku maszynowym banery Łódź to produkty w pełni spersonalizowane i odznaczające się wysoką odpornością na różnego rodzaju zjawiska atmosferyczne. Zarówno w przypadku druku cyfrowego, jak i wielkoformatowego sam określasz, jak gotowy produkt ma wyglądać, swobodnie decydując o szerokości, wysokości czy zakończeniu krawędzi baneru.
Druk bannerów wysokiej jakości – drukarnia banerów reklamowych w Łodzi
Nowoczesne technologie dostępne w naszej drukarni oraz zespół doświadczonych profesjonalistów z pasją pomogą w skutecznym doborze właściwych materiałów promocyjnych i reklamowych. Używany przez nas profesjonalny sprzęt gwarantuje najwyższą jakość wydruku, na którym zależy wszystkim klientom. Druk banerów W Łodzi odbywa się z wykorzystaniem wysokogatunkowego materiału winylowego matowego (Baner Frontlit) lub siatki banerowej „mesh”. Oba materiały cechuje podwyższona wytrzymałość, za sprawą której, banery świetnie sprawdzają się zarówno w przypadku ekspozycji we wnętrzach, jak i zewnętrznej. O odpowiedniej jakości oraz trwałości banerów świadczą również tusze eko-solwentowe EPSON ULTRACHROME GS3 w formacie CYMK, w odpowiedni sposób oddające nasycenie oraz intensywność wszystkich barw występujących w naszym projekcie. Tego typu rozwiązania są w stanie znosić niskie temperatury oraz wykazują całkowitą wodoodporność w kontakcie z deszczem czy śniegiem, dzięki czemu, banery zachowują swój oryginalny wygląd i stabilność kolory przez długi czas. Posiadasz własny pomysł na wydruk, który chcesz zrealizować z dbałością o najdrobniejsze szczegóły? Dzięki pełnej możliwości personalizacji poszczególnych zamówień drukarnia będzie w stanie odpowiedzieć na twoje indywidualne wymagania, tworząc zamówienia wedle twoich potrzeb. Baner reklamowy w Łodzi zamówisz w punkcie stacjonarnym, udając się bezpośrednio do naszej siedziby, lub za pośrednictwem strony internetowej, w zaledwie kilka chwil. Twoje zlecenie zostanie w szybkim tempie przetworzone i przekazane do realizacji. Z pomocą interaktywnego kreatora możesz wygodnie wgrać odpowiednie pliki, które chcesz przekazać do druku, a my zajmiemy się resztą. Skuteczność i zaangażowanie naszych pracowników potwierdzają liczne opinie klientów umieszczone w serwisie Google, które zdobyliśmy na przestrzeni wielu lat naszej działalności. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktowania się z doświadczonym personelem, który posiada gruntowną wiedzę na temat druku i zawsze chętnie służy pomocą.
Cena wydruku – bannery Łódź
Cennik banerów reklamowych w Łodzi zawiera poszczególne propozycje cenowe w zależności od materiału, na jaki nadrukowywany jest projekt graficzny. Cena wydruku z podłożem będzie powiązana z wielkością zadrukowywanej przestrzeni zgodnie z trzema kategoriami: do 5 m², od 5 do 15 m² oraz od 15 m².
Wybierz druk wielkoformatowy, który najlepiej odpowiada twoim preferencjom i ciesz się jakościowym materiałem promocyjnym. W naszej ofercie znaleźć można także cyfrowy druk plakatów na różnych typach papieru oraz stopniach połysku z wyceną dostępna automatycznie w kreatorze zamówienia.
Druk cyfrowy bannerów w Łodzi już od 1 sztuki
Reklamy i banery Łódź można swobodnie zamawiać w większej ilości lub na sztuki. Cena minimalnego zamówienia to 25 zł, odpowiadające wielkości metra kwadratowego. Dobierając odpowiedni format plików do druku, zawróć uwagę na to, aby projekt trafił do nas w rozdzielczości wynoszącej minimum 150 dpi oraz właściwej skali. Najbardziej uniwersalnym formatem, który przetwarzamy, jest PDF, jednak grafika może być także przesłana w formie JPG-a albo TIFF. Podczas współpracy z grafikiem zwróć uwagę na to czy przesyłany plik został odpowiednio spłaszczony i nie zawiera dodatkowych warstw, czy kanałów. Tekst dostępny na grafice najlepiej przed wydrukiem zamienić na krzywe a przestrzeń barwą przygotować na bazie czterech podstawowych kolorów farb drukarskich w formacie CYMK.
Częste pytania i odpowiedzi odnośnie banerów reklamowych
Czy powinienem posiadać projekt graficzny banera reklamowego?
Nasza drukarnia wykonuje zarówno wydruki banerów z gotowych projektów Klienta lub pomagamy w zakresie zaprojektowania aż po druk. W zależności od Twoich potrzeb możemy przygotować także projekt graficzny z wykorzystaniem identyfikacji wizualnej Twojej firmy oraz z zachowaniem ważnych zasad graficznych i marketingowych.
Czy projekt bannera powinien posiadać margines?
Przede wszystkim przy projektowaniu banera reklamowego należy pamiętać, że z reguły będzie on oczkowany. Oczkowanie mające charakter elementu montażowego jest wykonywane już w obrysie projektu. Dlatego też ważne jest, aby na etapie projektowym wszystkie ważne elementy, w szczególności tekstowe przesunąć od krawędzi projektu. W obszarze oczkowania powinno graficznie znajdować się dość naturalne tło, którego przerwanie oczkiem nie wpłynie na negatywny odbiór wizualny.
Ile treści powinno znajdować się na banerze reklamowym?
Istnieje ważna zasada w projektowaniu graficznym banerów a także innych nośników reklamowych takich jak ulotki czy kalendarze: „minimum treści, maksimum przekazu”. Należy pamiętać, że każdy baner reklamowy będzie oglądany z pewnego dystansu. Z reguły banery mniejsze są oglądane z mniejszej odległości, a te o większym rozmiarze będą prezentować przekaz reklamowy na większym dystansie od oczu odbiorcy. Oznacza to, że w obu tych przypadkach musimy pamiętać o krótkim przekazie tekstowym w dużym rozmiarze, aby był on dostrzegalny dla ludzkiego oka. Tekst powinien być dopełnieniem przekazu wizualnego w formie zdjęcia lub grafiki, które przyciągną uwagę odbiorcy. Warto także na etapie projektowym pomyśleć o niekonwencjonalnym przekazie reklamowym, który zaintryguje odbiorcę i pozostanie mu w głowie na dłuższy czas.
Co wpływa na trwałość banera reklamowego?
Przede wszystkim o wytrzymałości banera reklamowego decydować będzie jakość materiału do zadruku oraz zastosowanej farby w druku cyfrowym. Głównymi czynnikami atmosferycznymi, które wpływają na zużywanie banera będą opady deszczu oraz ekspozycja na promienie słoneczne (promieniowanie UV). W przypadku ekspozycji krótkoterminowych można zastosować nośnik niższej jakości, decydując się jednak na ekspozycje długoterminową wybór produktu jakościowego będzie kluczowy i wpłynie na jakość prezentowanej reklamy i opłacalność inwestycji. Najczęściej proponujemy naszym Klientom wydruk banera w oparciu o tusze wodoodporne umożliwiające druk wysyconych barw z trzy letnią gwarancją stabilności koloru przy ekspozycji zewnętrznej.
W jakim rozmiarze drukujecie banery reklamowe?
Banery reklamowe z reguły charakteryzują się potrzebą wykonania wedle indywidualnego rozmiaru dla Klienta. Nasza drukarnia jest w stanie zrealizować wydruki w nawet bardzo dużych rozmiarach dzięki technice łączenia poszczególnych elementów pojedynczo drukowanych na maszynie cyfrowej. Zachęcamy do wyceny w naszym kreatorze online lub po kontakcie telefonicznym z naszą obsługą. Minimalna ilość zamówienia to jeden metr kwadratowy.
Jak powinien być przygotowany plik do wydruku baneru reklamowego w druku wielkoformatowym?
Planując wydruk banera reklamowego w drukarni cyfrowej w Łodzi możecie Państwo skorzystać z własnego projektu lub zlecić utworzenie projektu wraz z wydrukiem. W przypadku przygotowywania własnego projektu warto znać zasady, jakie powinien spełniać plik graficzny. Wiedza to po pierwsze oszczędzi Państwu czasu, ponieważ nie trzeba będzie dokonywać poprawek co może wydłużyć czas realizacji wydruku. Z drugiej jednak strony nieznajomość zasad przygotowywania projektu graficznego może narazić osobę zlecającą wydruk na efekt odmienny od oczekiwanego. Najbardziej polecany do wydruku jest plik w formacie PDF. Pliki JPG oraz TIFF także są przyjmowane do wydruku lecz należy zaznaczyć, że im lepsza ich rozdzielczość tym większa szansa na pełne odwzorowanie szczegółów w wydruku (minimum zalecane to 150 dpi). Prace graficzne kierowane do wydruku cyfrowego muszą być przygotowane w formacie docelowym i skali 1:1. Całość projektu powinna być oddana w przestrzeni kolorystycznej CMYK. Istnieje możliwość przyjęcia wydruku w przestrzeni kolorystycznej RGB, jednak należy przy tym zaznaczyć, że konwersja do CMYK (konieczna ponieważ maszyny drukarskie pracują w tej przestrzeni kolorystycznej) może spowodować delikatną zmianę barw. Warto także zaznaczyć, że plik musi być „spłaszczony” – nie powinien zawierać warstw, kanałów, oraz innych tego typu elementów. Teksty powinny być zamienione na krzywe, aby nie wystąpiła zamiana czcionki na inną niż planowana w projekcie.